miércoles, 29 febrero 2024

 

Si crees que bella cosa puede ir malamén, cometes a mayor esferra que ye posible. No nomás irá malamén, sino que se convertirá en bella cosa imposible.
As cosas cal soniar-las y vestir-las de positividad para que puedan estar.

 

*****************************************************

 

Si crees que algo puede ir mal, cometes el mayor desastre que es posible. No sólo irá mal, sino que se convertirá en algo imposible.
Las cosas hay que soñarlas y vestirlas de positividad para que puedan ser.
 

 

 

 

 

lunes, 26 febrero 2024

 

 

Si un día tiens ganas de plorar, clama-me: no prometo fer-te reir pero puedo plorar con tu...
Si bel día adubes escapar, no dudes en clamar-me: no prometo pedir-te que te quedes, pero puedo fuyir con tu...
Si un día no t'apetexer fablar con dengún, clama-me: seremos en silenzio...
Pero si un día me clamas y no contesto, viene correndo ta yo: porque sin duda te seré amenestendo!

 

******************************************************

 

Si un día tienes ganas de llorar, llámame: no prometo hacerte reir pero puedo llorar contigo...
Si algún día logras escapar, no dudes en llamarme: no prometo pedirte que te quedes, pero puedo huir contigo...
Si un día no te apetece hablar con nadie, llámame: estaremos en silencio...
Pero si un día me llamas y no contesto, ven corriendo hacia mí: ¡porque sin duda te estaré necesitando!

 

domingo, 25 febrero 2024

 

A ZITA.
Microrrelato

La asperaba como cada tardada en a suya cambra. Aguardaba, pazién, a ora de tornar a estar con ella, entre as suyas manos que con tanto amoroseo y amor le trataban. Sentir como l'azul d'os suyos uellos l'abalaban como o zielo a l'horizonte. Deseyaba que plegase a nuei ta que Alicia reprenese a lectura, agradeixiu d'estar o suyo libro eslechiu, transportando-la a atros mundos no vivius.

 

*****************************************************

 

LA CITA.
Microrrelato

La esperaba como cada atardecer en su habitación. Aguardaba, paciente, la hora de volver a estar con ella, entre sus manos que con tanto mimo y amor le trataban. Sentir como el azul de sus ojos lo devoraban como el cielo al horizonte. Deseaba que llegase la noche para que Alicia retomase la lectura, agradecido de ser su libro elegido, transportándola a otros mundos no vividos.
 

 

 

sábado. 24 febrero 2024

 

Soi, igual que toz vustés, un compendio de vivenzias, de victorias y redotas, d'arradigo a la tierra, de zicatrizas, glarimas y risas.
Soi, como toz vustés, polvo d'o camino, errors y bel enzierto, fuego y chelo en as entrañas.
Arroziego, como vustés, espantos y dudas, a seguranza que t'aporta a esperenzia, besos y lapos.
Luito cada día, sin saber-lo, contra molins que pareixen gigantes, contra una mente crebada, contra una desmesurada impazenzia que fa que m'entivoque mil vezes, tal que como toz vustés.
Suenio, como vusatros, despierto. Suenio con as personas que nos dixoron, con as cualas dixamos nusatros, con a mosica que marca o nuestro baile, con os versos nunca escritos.
A tronada y a calma, a luz de l'alba y l'ocaso, a paz y a guerra, as feridas tatuadas con fuego en o corazón, o goyo esmediu d'a trobada, l'abrazo calido d'as patrias, l'aliento amigo d'os compañers de luita...
Tiengo, como toz vustés, una istoria que contar dimpués de yo. Somos, cadagún de nusatros, protagonistas d'una zinta unica, personaches forchaus por os avatares d'una vida y por a personalidat esculpida por unas creenzias y convenzimientos que nos fan como somos.
A yo, igual que a vustés.

 

*******************************************************

 

Soy, al igual que todos ustedes, un compendio de vivencias, de victorias y derrotas, de arraigo a la tierra, de cicatrices, lágrimas y risas.
Soy, como todos ustedes, polvo del camino, errores y algún acierto, fuego y hielo en las entrañas.
Arrastro, como ustedes, miedos y dudas, la seguridad que te aporta la experiencia, besos y bofetadas.
Lucho cada día, sin saberlo, contra molinos que parecen gigantes, contra una mente quebrada, contra una desmesurada impaciencia que hace que me equivoque mil veces, tal que como todos ustedes.
Sueño, como vosotros, despierto. Sueño con las personas que nos dejaron, con las que dejamos nosotros, con la música que marca nuestro baile, con los versos jamás escritos.
La tormenta y la calma, la luz del alba y el ocaso, la paz y la guerra, las heridas tatuadas con fuego en el corazón, la alegría desmedida del encuentro, el abrazo cálido de las patrias, el aliento amigo de los compañeros de lucha...
Tengo, como todos ustedes, una historia que contar tras de mí. Somos, cada uno de nosotros, protagonistas de una película única, personajes forjados por los avatares de una vida y por la personalidad esculpida por unas creencias y convencimientos que nos hacen como somos.
A mí, al igual que a ustedes.


 

 

viernes, 23 febrero 2024

 

O 23 de febrero, lo pasamos con Tejero. Yo, particularmén, pasando espanto.

 

******************************************************

 

El 23 de febrero, lo pasamos con Tejero. Yo, particularmente, pasando miedo.

 

 

jueves, 22 febrero 2024

 

 

Luego, talmén escriba un chico Relato, un cuentecico de mierda d'ixos que ni son cuentos ni son libros, que cuan os tiras a la vasuera van a lo limbo d'as letras mal escritas y allí se chuntan con as cantas malas que nunca abioron d'estar componidas.
U como soi con un poquet de mala ostia me lo prexino y en paz. Va rematar en o mesmo puesto...

 

*****************************************************

 

Luego, tal vez escriba un pequeño Relato, un cuentecico de mierda de esos que ni son cuentos ni son libros, que cuando los tiras a la basura van al limbo de las letras mal escritas y allí se juntan con las canciones malas que jamás debieron ser compuestas.
O como estoy con un poco de mala hostia me lo imagino y en paz. Va terminar en el mismo sitio...
 

 

 

miércoles, 21 febrero 2024

 

MOTIVACION Y IMPORTANZIA D'A PSICOLOGIA.

Feba años que nomás feba o que previamén eba soniau. Creyeba firmemén en a nezesidat de visualizar as cosas ta poder-las fer-las realidat.
Una vez que soneyas y visualizas as tuyas metas, l'universo se confabula ta meter-se d'o tuyo costau y empentar-te a fer realidat os tuyos suenios. Y ixo ye mui importán. Porque te fa prener dezisions y marcar una linia en o tuyo camino que te leve a lo destín. Ye a importanzia, tamién, de saber cuáls son as nuestras metas.
Una vez definida a meta, de conoxer o destín, os obstaclos que trobemos en o camino nos darán igual, porque los sortiaremos, porque sabremos a dó queremos plegar y porque a nuestra uellada irá dillá de l'obstaclo.
Contaremos, amás, con o corazón, o puesto dó se fabrican as nuestras ilusions y suenios más profundos. Y cuan chugamos con o corazón tenemos más de meyo camino realizau.
Ye alavez cuan dentra en liza a ilusión. Despertar por os maitins, mirase a lo espiello y pensar que “uei puede estar o día que marque o gol que cambie a mía vida”. Cal estar parau y no baixar a guardia. No sabes en qué segundo d'o día tot puede dar un chiro radical.
Os suenios no cal acazar-los, cal atrapar-los y luego tener a valentía de complir-los. Acazar un suenio, como acazar cualsequier atra cosa, ye agotador. Por ixo debemos estar consziens que o que soniamos lo podemos alcanzar. A frustrazión emos d'alexar-la d'a nuestra vida. Cuánto más luen, millor.
Cuan conseguan concatenar tota ista serie d'ideas y conseguir o que han soniau, serán felizes. Pero nomás por un inte. A felizidat ye efímera porque si estase eterna, sería dica aburrida.
No se paren astí. Desfruten ixe momento y tornen a soniar. Y tornen a enchegar tota a maquinaria de nuevo.
Y recuerden: fracasamos siempre en as cosas que no intentamos y tot o que no dezida u faiga en a suya vida, unatro lo ferá por vusté.
Nunca dixen de soniar.
Buen día.

 

*****************************************************

 

MOTIVACION E IMPORTANCIA DE LA PSICOLOGIA.

Hacía años que sólo hacía lo que previamente había soñado. Creía firmemente en la necesidad de visualizar las cosas para poderlas hacerlas realidad.
Una vez que sueñas y visualizas tus metas, el universo se confabula para ponerse de tu lado y empujarte a hacer realidad tus sueños. Y eso es muy importante. Porque te hace tomar decisiones y marcar una línea en tu camino que te lleve al destino. Es la importancia, también, de saber cuáles son nuestras metas.
Una vez definida la meta, de conocer el destino, los obstáculos que encontremos en el camino nos darán igual, porque los sortearemos, porque sabremos a dónde queremos llegar y porque nuestra mirada irá más allá del obstáculo.
Contaremos, además, con el corazón, el lugar dónde se fabrican nuestras ilusiones y sueños más profundos. Y cuando jugamos con el corazón tenemos más de medio camino realizado.
Es entonces cuando entra en liza la ilusión. Despertar por las mañanas, mirase al espejo y pensar que “hoy puede ser el día que marque el gol que cambie mi vida”. Hay que estar preparado y no bajar la guardia. No sabes en qué segundo del día todo puede dar un giro radical.
Los sueños no hay que perseguirlos, hay que atraparlos y luego tener la valentía de cumplirlos. Perseguir un sueño, como perseguir cualquier otra cosa, es agotador. Por eso debemos de ser conscientes que lo que soñamos lo podemos alcanzar. La frustración debemos alejarla de nuestra vida. Cuánto más lejos, mejor.
Cuando consigan concatenar toda esta serie de ideas y conseguir lo que han soñado, serán felices. Pero sólo por un instante. La felicidad es efímera porque si fuera eterna, sería hasta aburrida.
No se paren ahí. Disfruten ese momento y vuelvan a soñar. Y vuelvan a poner en marcha toda la maquinaria de nuevo.
Y recuerden: fracasamos siempre en las cosas que no intentamos y todo lo que no decida o haga en su vida, otro lo hará por usted.
Nunca dejen de soñar.
Buenos días.

 

 

 

 

martes, 20 febrero 2024

 

A pior falta d'ortografía que esiste ye aquella en a cuala nunca metemos punto final a lo que nos fa daño.

 

*****************************************************

 

La peor falta de ortografía que existe es aquella en la que nunca ponemos punto final a lo que nos hace daño.
 

 

 

lunes, 19 febrero 2024

 

O movimiento sozial m'ha permitiu conoxer y tratar con personas increyibles, como Jaime, Antonio Aramayona, Barce, Juanjo, Fermín, Morgan, Juan Carlos Fernández, Lisardo, Alfredo Grañena, Mari Sol Ibáñez, Labordeta y atras que se quedan en o tintero.

 

*****************************************************

 

El movimiento social me ha permitido conocer y tratar con personas increíbles, como Jaime, Antonio Aramayona, Barce, Juanjo, Fermín, Morgan, Juan Carlos Fernández, Lisardo, Alfredo Grañena, Mari Sol Ibáñez, Labordeta y otras que se quedan en el tintero.


 

 

 

domingo, 18 febrero 2024

 

Prenso en o mío futuro más zercano, porque más enta allá no me plega. Prenso en que ta vivir cal estar valién y que no importa as vezes que lo intentes, lo importán ye conseguir-lo.
Me tiengo por una persona que no s'amaga y que admite as suyas errors y fracasos. Pocas cosas i hai tan importans como isto. Asinas, isto t'obliga a treballar y dixar dezaga muitas cosas.
Pero o poder fer feliz a las personas que nunca t'han abandonau y que se merexen que partizipes d'a suya felizidat, no tiene pre. Ya no i hai vista dezaga. Isto ye como en una escapada en una etapa do nomás has de mirar adebán y buscar a meta con a vista. Mirar enta zaga ye un zeño de desconfianza y debilidat.
Yo buscaré con a uellada a mía meta, convenziu que no m'engulga o pilotón en o zaguero kilometro.

 

*******************************************************

 

Pienso en mi futuro más cercano, porque más allá no me llega. Pienso en que para vivir hay que ser valiente y que no importa las veces que lo intentes, lo importante es conseguirlo.
Me tengo por una persona que no se esconde y que admite sus errores y fracasos. Pocas cosas hay tan importantes como esto. Así, esto te obliga a trabajar y dejar atrás muchas cosas.
Pero el poder hacer feliz a las personas que nunca te han abandonado y que se merecen que participes de su felicidad, no tiene precio. Ya no hay vista atrás. Esto es como en una escapada en una etapa donde sólo debes mirar adelante y buscar la meta con la vista. Mirar hacia atrás es un gesto de desconfianza y debilidad.
Yo buscaré con la mirada mi meta, convencido de que no me engulla el pelotón en el último kilómetro.

 

 

 

sábado, 17 febrero 2024

 

 

Somos o que emos viviu, que no ye lo mesmo que vivir. Somos o que nos emos implicau, o que emos luitau y o que nos condizionoron os nuestros compañers de viache.
Somos o que emos triau en o nuestro caminar. Pero sobre tot, somos cambio. Y cuan as cosas cambian, ya pon torna a estar igual.

 

*******************************************************

 

Somos lo que hemos vivido, que no es lo mismo que vivir. Somos lo que nos hemos implicado, lo que hemos luchado y lo que nos condicionaron nuestros compañeros de viaje.
Somos lo que hemos elegido en nuestro caminar. Pero sobre todo, somos cambio. Y cuando las cosas cambian, ya nada vuelve a ser igual.
 

 

viernes, 16 febrero 2024

 

Vivindo ta sentir, sentindo para no sofrir, sofrindo anque sentindo, a vida ye asinas.
Irritabilidaz en l'aire como oxicheno, totas dentran por a mía nariz, s'apoderan d'o mío chenio mientres yo m'auxilio. De bella manera l'enuyo sin motivo se torna parte d'a mía, mientres que d'a paz y tranquilidat m'olbido.
Yo soi a unica salida, soi l'alivio. Soi a locura y o martirio. Soi os pensamientos negativos y os positivos, os intrusivos, os malos y os que me dan motivos de seguir en ista vida, d'a cuala tot por demás perzibo.

 

********************************************************

 

Viviendo para sentir, sintiendo para no sufrir, sufriendo aunque sintiendo, la vida es así.
Irritabilidades en el aire como oxígeno, todas entran por mi nariz, se apoderan de mi genio mientras yo me auxilio. De alguna manera el enojo sin motivo se vuelve parte de mi, mientras que de la paz y tranquilidad me olvido.
Yo soy la única salida, soy el alivio. Soy la locura y el martirio. Soy los pensamientos negativos y los positivos, los intrusivos, los malos y los que me dan motivos de seguir en esta vida, de la cual todo por demás percibo.

 

 

 

 

jueves, 15 febrero 2024

 

Como siempre que he sentiu a falta d'un estar a lo que he plegau a querer, nomás puedo recordar, una vez más, o que escribiba François Mauriac:
"A muerte no nos furta a los seres quiestos. A lo contrario, nos los alza y nos los inmortaliza en a memoria. A vida sí que nos los furta muitas vezes y de forma definitiva.
Dengún muere d'o tot si somos capazes de recordar-lo".
Por ixo, Alberto Pérez, uei quiero escribir-te istas linias.

 

*********************************************************

 

Como siempre que he sentido la falta de un ser al que he llegado a querer, sólo puedo recordar, una vez más, lo que escribía François Mauriac:
"La muerte no nos roba a los seres queridos. Al contrario, nos los guarda y nos los inmortaliza en el recuerdo. La vida sí que nos los roba muchas veces y de forma definitiva.
Nadie muere del todo si somos capaces de recordarlo".
Por eso, Alberto Pérez, hoy quiero escribirte estas líneas.
 

 

 

miércoles, 14 febrero 2024

 

COMPROMISO


Shearson Lehamn deziba que o compromiso ye o que transforma una promesa en realidat. Ye a palabra que fabla con corache d'as nuestras intenzions. Y as azions que fablan más alto que as palabras. Ye fer-se d'o tiempo cuan no lo i hai. Salir airoso la una y l'atra vez año dezaga d'año.
Compromiso ye o material que fa o carauter; o poder cambiar as cosas. Ye o trunfo diario d'a integridat sobre o eszeptizismo.
Y ista argumentazión queda retuna con l'aportazión de cuantas intervenzions en Facebook que apuntan que compromiso ye tener o corache ta vivir conectar a la tuya esenzia y a las tuyas valors autenticas. Ye estar umil y cheneroso cuan as cosas no van bien. Ye esforzar-se dica o limite d'as posibilidaz y mesmo superar ixe limite, ye dar exemplo a los cuals te rodeyan y aplegar-los con a tuya enerchía.
A lo mío, personalmén, no me cuaca a falta de compromiso. No m'agradan as personas tibias. Tampoco creo en a palabra nunca.
M'apetexer rodiar-me de personas que asumen risgos, que son disposadas a cruzar o río si a causa merexe a pena.
Cruzar o río agún a sabiendas que talmén no puedas alcanzar a ribera.
Cruzar o río y mirar fixamén a los uellos a lo que deseyaba, por alto de tot, que t'afogases.

 

********************************************************

 

COMPROMISO


Shearson Lehamn decía que el compromiso es lo que transforma una promesa en realidad. Es la palabra que habla con coraje de nuestras intenciones. Y las acciones que hablan más alto que las palabras. Es hacerse del tiempo cuando no lo hay. Salir airoso una y otra vez año tras año.
Compromiso es el material que hace el carácter; el poder cambiar las cosas. Es el triunfo diario de la integridad sobre el escepticismo.
Y esta argumentación queda redonda con la aportación de varias intervenciones en Facebook que apuntan que compromiso es tener el coraje para vivir conectado a tu esencia y a tus valores auténticos. Es ser humilde y generoso cuando las cosas no van bien. Es esforzarse hasta el límite de las posibilidades e incluso superar ese límite, es dar ejemplo a los que te rodean y contagiarlos con tu energía.
A mi, personalmente, no me gusta la falta de compromiso. No me agradan las personas tibias. Tampoco creo en la palabra nunca.
Me apetece rodearme de personas que asumen riesgos, que están dispuestas a cruzar el río si la causa merece la pena.
Cruzar el río aún a sabiendas que tal vez no puedas alcanzar la orilla.
Cruzar el río y mirar fijamente a los ojos al que deseaba, por encima de todo, que te ahogaras.

 

 

 

martes, 13  febrero  2024

 

Nos falta a dignidat. O saber afrontar as cosas porque queremos afrontar-las y no por o qué dirán. A independenzia d'o estar umano. O no convertir-se en esclaus de falsos camaradas, antigos compañers u jefecillos de tres a lo cuarto a los cuals no debemos pleitesía.
A dignidat ye un d'as valors que más a la baxa ye en os tiempos que vivimos. Y d'ixo dengún puede dar clases. Porque u se ye u no.
He trobau en o mío caminar a personas que no han renunziau a la suya dignidat por cosa d'o mundo, fendo d'ixo o suyo modo d'entender a existenzia.
Me los he trobau, asinas mesmo, d'os cuals han traizionau as suyas ideas por o mero feito de no pareixer o que no quereban pareixer.
A dignidat no ye reñida con a leyaltat. Van d'a mano. Y normalmén cuan se manca d'una, no tardarás en dar-te cuenta que falla en l'atra.
Por as personas dignas y leyals que he trobau en a mía vida y ta Ánchel Conte Cazcarro, una d'as personas más dignas y leyals que m'he tozau y he leyiu en a mía caminar.

 

*******************************************************

 

Nos falta la dignidad. El saber afrontar las cosas porque queremos afrontarlas y no por el qué dirán. La independencia del ser humano. El no convertirse en esclavos de falsos camaradas, antiguos compañeros o jefecillos de tres al cuarto a los que no debemos pleitesía.
La dignidad es uno de los valores que más a la baja está en los tiempos que vivimos. Y de eso nadie puede dar clases. Porque o se es o no.
He encontrado en mi caminar a personas que no han renunciado a su dignidad por nada del mundo, haciendo de ello su modo de entender la existencia.
Me los he encontrado, así mismo, de los que han traicionado sus ideas por el mero hecho de no parecer lo que no querían parecer.
La dignidad no está reñida con la lealtad. Van de la mano. Y normalmente cuando se carece de una, no tardarás en darte cuenta que falla en la otra.
Por las personas dignas y leales que he encontrado en mi vida y para Ánchel Conte Cazcarro, una de las personas más dignas y leales que me he topado y he leído en mi caminar.

 

 

 

lunes, 12 febrero 2024

 

Vivir con as emozions, o espanto de perda y a baxa autoestima a lo limite ye mui complicau. Me trobo a falta de muito cariño, por l'autoaislamiento a lo que m'he sozmetiu istos zagueros años y a falta d'abrazos. Pero sé que tot millorará.

 

******************************************************

 

Vivir con las emociones, el miedo de pérdida y la baja autoestima al límite es muy complicado. Me encuentro a falta de mucho cariño, por el autoaislamiento al que me he sometido estos últimos años y a falta de abrazos. Pero sé que todo mejorará.
 

 

 

 

 

domingo, 11 febrero 2024

 

Si podesenos mirar en o corazón de l'atro y entender os espolons a los cuals cadagún de nusatros s'enfrontina a diario, creigo que nos trataríanos os uns a atros con más gentileza, pazienzia, toleranzia y cudiau.

 

******************************************************

 

Si pudiéramos mirar en el corazón del otro y entender los desafíos a los que cada uno de nosotros se enfrenta a diario, creo que nos trataríamos los unos a otros con más gentileza, paciencia, tolerancia y cuidado.

 

 

sábado, 10 febrero 2024

 

 

O rencor y l'odio podreixen o corazón. Dengún ye libre si no sabe perdonar ni pedir perdón. O resentimiento nomás quera a qui lo padexe. Cuan l'odio y o rencor apareixen en una relazión, siga d'o tipo que siga, lo puez dixar sentir, pero de forma pasachera. Cal estar capazes de reconduzir una situazión que no te levará pero que a lo sofrimiento y d'a cuala no quitarás garra proveito.
Saber perdonar, saber pedir perdón, ye a muestra umana que mayor satisfazión te puede aportar.
L'odio, o rencor y o rescremor contenius, furtando-te espazio en o tuyo corazón, te pueden matar.
Nomás me fío de corazons plenos de zicatrizas.

 

****************************************************

 

El rencor y el odio pudren el corazón. Nadie es libre si no sabe perdonar ni pedir perdón. El resentimiento sólo carcome a quien lo padece. Cuando el odio y el rencor aparecen en una relación, sea del tipo que sea, lo puedes dejar sentir, pero de forma pasajera. Hay que ser capaces de reconducir una situación que no te llevará mas que al sufrimiento y de la cual no sacarás ningún provecho.
Saber perdonar, saber pedir perdón, es la muestra humana que mayor satisfacción te puede aportar.
El odio, el rencor y el resquemor contenidos, robándote espacio en tu corazón, te pueden matar.
Sólo me fío de corazones plenos de cicatrices.

 

 

 

 

viernes, 9 febrero 2024

 

 

No tornarán os infinitos días d'a infanzia. Pero tampoco me los furtarán. Días que quedan retrataus en blanco y negro, pero yo los viviba a tota color. No amenesto más ta recordar: una puerta entreubierta, una voz que avisa, o bandeo d'una campana, l'aviso d'una sirena, l'ondeo d'una bandera sempiterna d'España, una cabezudo correndo, una peña y a leyaltat d'uns amigos que nomás se tiene a los 15 años.

 

***************************************************

 

No volverán los infinitos días de la infancia. Pero tampoco me los robarán. Días que quedan retratados en blanco y negro, pero yo los vivía a todo color. No necesito más para recordar: una puerta entreabierta, una voz que avisa, el repique de una campana, el aviso de una sirena, el ondeo de una bandera sempiterna de España, una cabezudo corriendo, una peña y la lealtad de unos amigos que sólo se tiene a los 15 años.

 

 

 

jueves, 8 febrero 2024

 

Pareixe que ni sienta ni padexca. Un estar totalmén amortau, sin compromiso y intelectualmén mediocre.
Me doi cuenta de muitas cosas, no de totas, porque si no, no prendría amán d'a dezena pastillas diarias que, entre atras cosas, debilitan a mía memoria.
A vezes cal prener dezisions que son ta largo plazo. Isto ye como a planificazión esportiva, que no se fa ta un mes, sino una vez conoxiu o calandario se fa ta tota una temporada.
Dengún desfruta de dezisions drasticas, pero yera a millor d'as salidas d'o callizo sin salida en o cual me trobaba.
Creigo que as cosas deben transcorrer por istos caminos, encara con o periglo que cuan siga normalizau, siga solo.
No puedo mirar pero que o presén. Chugar con o futuro ye estupiu. Y o pasau ye o que m'ha traito aquí.

 

***************************************************

 

Parece que ni sienta ni padezca. Un ser totalmente apagado, sin compromiso e intelectualmente mediocre.
Me doy cuenta de muchas cosas, no de todas, porque si no, no tomaría cerca de la decena pastillas diarias que, entre otras cosas, debilitan mi memoria.
A veces hay que tomar decisiones que son para largo plazo. Esto es como la planificación deportiva, que no se hace para un mes, sino una vez conocido el calendario se hace para toda una temporada.
Nadie disfruta de decisiones drásticas, pero era la mejor de las salidas del callejón sin salida en el que me encontraba.
Creo que las cosas deben de transcurrir por estos derroteros, aun con el peligro de que cuando esté normalizado, esté solo.
No puedo mirar mas que el presente. Jugar con el futuro es estúpido. Y el pasado es lo que me ha traído aquí.

 

 

miércoles, 7 febrero 2024

 

 

 

Negoziar con Radio A Rafal un programa d'entrevistas intimistas que vacie a l'entrevistau. Un programa intimo y de tu a tu. No me dixoron estar. Lo intenté escribir, pero o mío daño zerebral nomás me dió ta dos entrevistas. Me sintié afuniu por o que no podié estar y no podié comunicar.

******************************************************

Negocié con Radio La Granja un programa de entrevistas intimistas que vacíe al entrevistado. Un programa íntimo y de tú a tú. No me dejaron ser. Lo intenté escribir, pero mi daño cerebral sólo me dio para dos entrevistas. Me sentí hundido por lo que no pude ser y no pude comunicar.

 

martes, 6 febrero 2024

 

 

Pleveba dezaga d'a gran vidrera que le deseparaba d'a realidat. Levaba masiau tiempo cobexau en aquella cambra, que s'eba convertiu en o suyo mundo. Cuatre parez testigo d'a suya pesar, d'a suya pena y a suya cautiverio.
Escribiba. Yera a forma d'evadir-se y volar, escapar a lo suyo voluntario presidio y soniar con unatro mundo, con unatra vida posible.
Cada vez que pillaba o suyo lapiz un aspo iris iluminaba a suya estanzia y le permitiba viachear a atros puestos, reconoxer atros rostros cuasi olbidaus.
L'olbido le manteneba prisionero pero sereno, asperando que a memoria y o tiempo fesen o suyo treballo.
Sabeba que plegaría o día en que o sol acariziase o suyo rostro y as cardelinas revoliasen chunto a lo ventanal que le deseparaba d'a vida y, con a suya trinar, volar con o corazón pleno d'amor ta atras aventuras, ta atros mundos que le encaramullarían de felizidat y felizidat.

 

****************************************************

 

Llovía tras la gran vidriera que le separaba de la realidad. Llevaba demasiado tiempo cobijado en aquella habitación, que se había convertido en su mundo. Cuatro paredes testigo de su pesar, de su pena y su cautiverio.
Escribía. Era la forma de evadirse y volar, escapar a su voluntario presidio y soñar con otro mundo, con otra vida posible.
Cada vez que cogía su lápiz un arco iris iluminaba su estancia y le permitía viajar a otros lugares, reconocer otros rostros casi olvidados.
El olvido le mantenía prisionero pero sereno, esperando que la memoria y el tiempo hiciesen su trabajo.
Sabía que llegaría el día en que el sol acariciase su rostro y los jilgueros revoloteasen junto al ventanal que le separaba de la vida y, con su trinar, volar con el corazón pleno de amor hacia otras aventuras, hacia otros mundos que le colmarían de felicidad y dicha.


 

 

 

lunes, 5 febrero 2024

 

En relativamén poco tiempo m'he dau cuenta que no amenesto a muita chen ta poder estar yo. Que yo soi una unidat indivisible y que puedo plegar a estar feliz por o mío mesmo. QUE PUEDO PRESZINDIR DE MUITO D'O que ME RODEYA. Que tiengo una valor propia que agún no he meso en venda porque no soi un vendiu. Lo regalo. Que soi capaz de fer o que me proponga y fer-lo meyanamén bien. Que no he amenestiu ir a la Universidat ta plegar dica aquí. Que creo en a pureza d'os míos sentimientos y que localizo nomás con a uellada a lo traidor. Apuro dica as zagueras consecuenzias o dito "libra-me siñor d'as auguas mansas, que d'as bravas ya me libraré yo." A leyaltat ye o camino. O compromiso y chugar ye a fin.
He feito tanto, con tan poco en ista vida que ara sería capaz de fer cualsequier cosa con cuasi cosa.
De momento me posaré a asperar a recuperar l'orgüello d'o luitador, d'o guerrero infinito, de l'ombre y conforme me vaiga recargando, conforme me vaiga convenzendo, m'iré alixerando de paramento, ta convertir-me en unatra cosa, más limpia, más pura, con menos peso, más lixera y diafana. Más fazil de comprender. Y, por fin, podré mirar-tos a los uellos cuan fablo, porque a mía conzenzia será libre de carga y pura. Serán atros os que baixarán a suya uellada a lo mío trango y os que o remordimiento les furtará o suenio.
YO ARA SONIARÉ. Y PRECURARÉ QUE Os míos SUENIOS QUEDEN ESCRITOS.

 

***************************************************

 

En relativamente poco tiempo me he dado cuenta que no necesito a mucha gente para poder ser yo. Que yo soy una unidad indivisible y que puedo llegar a ser feliz por mi mismo. QUE PUEDO PRESCINDIR DE MUCHO DE LO QUE ME RODEA. Que tengo un valor propio que todavía no he puesto en venta porque no soy un vendido. Lo regalo. Que soy capaz de hacer lo que me proponga y hacerlo medianamente bien. Que no he necesitado ir a la Universidad para llegar hasta aquí. Que creo en la pureza de mis sentimientos y que localizo sólo con la mirada al traidor. Apuro hasta las últimas consecuencias el dicho "líbrame señor de las aguas mansas, que de las bravas ya me libraré yo." La lealtad es el camino. El compromiso y jugársela es el fin.
He hecho tanto, con tan poco en esta vida que ahora sería capaz de hacer cualquier cosa con casi nada.
De momento me sentaré a esperar a recuperar el orgullo del luchador, del guerrero infinito, del hombre y conforme me vaya recargando, conforme me vaya convenciendo, me iré aligerando de equipaje, para convertirme en otra cosa, más limpia, más pura, con menos peso, más ligera y diáfana. Más fácil de comprender. Y, por fin, podré miraros a los ojos cuando hablo, porque mi conciencia estará libre de carga y pura. Serán otros los que bajarán su mirada a mi paso y los que el remordimiento les robará el sueño.
YO AHORA SOÑARÉ. Y PROCURARÉ QUE MIS SUEÑOS QUEDEN ESCRITOS.

 

 

 

domingo, 4 febrero 2024

 

 

Pensaba en a importanzia que confíen en tu. Ye bella cosa que a lo mío m'ha faltau y tiengan por seguro que se pasa mui mal. A no reconoixenzia, o ningunear o tuyo treballo, desvivir solo.
Toz amenestemos de refirmes, de recompensas, de personas que aposten por tu, de no sentir-te nomás debán d'un obchetivo.
Siempre l'he teniu pendién. Dica o pior estudián se merexe una oportunidat, una confianza, no sentir-se solo.
Cadagún emos viviu istas situazions de forma distinta. Pero dengún ye más que unatro.
No s'olbiden que a personalidat y as buenas personas no las dan os títols ni os diplomas.

 

****************************************************

 

Pensaba en la importancia de que confíen en ti. Es algo que a mi me ha faltado y tengan por seguro que se pasa muy mal. El no reconocimiento, el ningunear tu trabajo, desvivir solo.
Todos necesitamos de apoyos, de recompensas, de personas que apuesten por ti, de no sentirte solo ante un objetivo.
Siempre lo he tenido pendiente. Hasta el peor estudiante se merece una oportunidad, una confianza, no sentirse solo.
Cada uno hemos vivido estas situaciones de forma distinta. Pero nadie es más que otro.
No se olviden que la personalidad y las buenas personas no las dan los títulos ni los diplomas.

 

 

 

sábado, 3 febrero 2024

 

 

Vivir in situ os casos de Mikel Zabaleta, o caso Almería, en o cual matoron a un compañero telefonista d'o FF.CC. tan nomás por estar convidau a la comunión d'a chirmana d'un amigo en Almería, os casos de Lasa y Zabala, o manipoliau y triste caso de Blanco, vivir as salidas de marcha por Bilbao os cabos de semana con o Casco Viello acordonau, con barracalas inzendiarias, uns dentro y os atros sin poder dentrar. A nuei tintada d'azul.
Manos sobre o capot y taleca tot o que levas en as pochas. Yera a frase que menos querebas y más escuitabas.
Tot prene una perspectiva diferén dende do lo vives. Y a lo mío me clarificó muitas cosas. Dende a prisión d'o terrorista Galindo dica a rabia d'a no imputazión de González en o caso GAL.
Tot isto con 18 años y solo.

 

**************************************************

 

Vivir in situ los casos de Mikel Zabaleta, el caso Almería, en el que mataron a un compañero telefonista del FF.CC. tan sólo por estar invitado a la comunión de la hermana de un amigo en Almería, los casos de Lasa y Zabala, el manipulado y triste caso de Blanco, vivir las salidas de marcha por Bilbao los fines de semana con el Casco Viejo acordonado, con barricadas incendiarias, unos dentro y los otros sin poder entrar. La noche teñida de azul.
Manos sobre el capó y saca todo lo que llevas en los bolsillos. Era la frase que menos querías y más escuchabas.
Todo toma una perspectiva diferente desde donde lo vives. Y a mi me clarificó muchas cosas. Desde la prisión del terrorista Galindo hasta la rabia de la no imputación de González en el caso GAL.
Todo esto con 18 años y solo.

 

 

jueves, 1 febrero 2024

 

 

 

A 60 MENUTOS POR ORA
Microrrelato

No quereban que amaneixese/amanecese. A suya zaguera nuei d'o final d'o verano quereban fer-la eterna, que no tenese fin. Si por ella ise, aturaría a rotazión d'a tierra ta que a luna reinase en o firmamento y no i ese nunca día siguién.
O verano d'ixe año le eba levau a trobar a lo suyo primer amor. Eba estau un verano distinto a toz os de demás. As amigas eban quedau un poquet más a lo costau ta dixar un espazio ta él. Estió o verano d'as primeras miradas consiente, d'os abrazos furtivos, d'os besos furtaus…
Delgazó. No podeba minchar porque o suyo estamago l'ocupaban milars de paxarelas y mientres os suyos pais y chirmans lo feban en animada conversazión, ella, despistada, debuxaba corazons con o forqueta.
Pero o verano, como canta A Ronda de Boltaña, ye como un baile y no se daban cuenta que con cada vuelta o baile plegaba a lo suyo final.
A l'atro'l día eban de tornar a la ziudat. Ella a Zaragoza y él a Badalona. Y yeran consziens que a distanzia, o nuevo curso y a bonico, o silenzio, les levaría a l'olbido.
A lo verano siguién serían atros. Os mesmos, pero distintos. Por ixo quereban apurar ixa nuei como o viello que apura o suyo fumarret debán d'o suyo infinito vaso de vino.
Pero a tierra nunca dixa de chirar. Cada nuei traye a suya alba y dezaga d'una luna luz un sol. As oras siguen estando de sisanta menutos y os menutos los componen sisanta segundos. Aprendioron que nunca podrán vivir a una velozidat mayor ni menor que 60 menutos por ora.
O primer amor se perpetua en o tiempo como o primer desamor. Y duelen por igual.
Os suyos respeutivos trens transportoron os suyos suenios de treze años luen, empentaus y obligaus por unas zircunstanzias que els nunca trioron.
Y memoria a Labordeta cuan escribió “me marcho en a presenzia, pero me quedo de pensamiento”.

 

**************************************************

 

A 60 MINUTOS POR HORA
Microrrelato

No querían que amaneciese. Su última noche del final del verano querían hacerla eterna, que no tuviese fin. Si por ella fuese, detendría la rotación de la tierra para que la luna reinase en el firmamento y no hubiese jamás día siguiente.
El verano de ese año le había llevado a encontrar a su primer amor. Había sido un verano distinto a todos los demás. Las amigas habían quedado un poco más al lado para dejar un espacio para él. Fue el verano de las primeras miradas cómplices, de los abrazos furtivos, de los besos robados…
Adelgazó. No podía comer porque su estómago lo ocupaban miles de mariposas y mientras sus padres y hermanos lo hacían en animada conversación, ella, despistada, dibujaba corazones con el tenedor.
Pero el verano, como canta La Ronda de Boltaña, es como un baile y no se daban cuenta que con cada vuelta el baile llegaba a su final.
Al día siguiente debían regresar a la ciudad. Ella a Zaragoza y él a Badalona. Y eran conscientes que la distancia, el nuevo curso y poco a poco, el silencio, les llevaría al olvido.
Al verano siguiente serían otros. Los mismos, pero distintos. Por eso querían apurar esa noche como el viejo que apura su cigarrillo ante su infinito vaso de vino.
Pero la tierra nunca deja de girar. Cada noche trae su alba y tras una luna luce un sol. Las horas siguen siendo de sesenta minutos y los minutos los componen sesenta segundos. Aprendieron que jamás podrán vivir a una velocidad mayor ni menor que 60 minutos por hora.
El primer amor se perpetúa en el tiempo como el primer desamor. Y duelen por igual.
Sus respectivos trenes transportaron sus sueños de trece años lejos,
empujados y obligados por unas circunstancias que ellos nunca eligieron.
Y recuerdo a Labordeta cuando escribió “me marcho en la presencia, pero me quedo de pensamiento”.